Home/ROWE/menutop2/Afaceri la cheie

Afaceri la cheie

               De azi ai un sef simpatic! Pe tine…

De cate ori nu te-ai gandit pana acum sa ai propria afacere?  Sa fii propriul sef, sa nu ai program fix, sa nu mai suporti frecusurile altora la serviciu… dar mai ales sa ai profit. Fata de un job, o afacere iti permite sa vezi rezultatele cuantificabile ale muncii tale.

Vrei mai multi bani ?
Muncesti mai mult si ii castigi! Insa un aspect deloc de neglijat este implinirea spirituala, multumirea sufleteasca pe care ti-o da lucrul bine facut, acel moment al zilei sau al noptii cand poti spune:  “Am facut o treaba buna. Sunt mandra de mine! Am reusit!”

Evident vorbim de o afacere la cheie in domeniul beauty
Daca visezi sa ai propriul tau salon, ai ajuns exact unde trebuie!

             Demareaza o afacere profitabila

Ingrijirea si infrumusetarea corporala ramane unul din putinele domenii in care se genereaza in continuare profit, chiar si pe timp de criza.
Motivul e simplu: in orice conditii, femeile pur si simplu nu renunta la frumusete.

Fiinte emotionale, suportul interior al fiecarei femei consta in imaginea buna despre sine, aceasta jucand un rol vital in randamentul ca mama, sotie, femeie de succes, gospodina etc.

            Afacere la cheie in domeniul beauty

Afaceri la cheie inseamna ca va oferim toate instrumentele de care aveti nevoie pentru a lansa un salon de infrumusetare corporala de succes; ca va facem cele mai corecte si mai inspirate sugestii si propuneri in ceea ce priveste dotarile, plecand de la un buget pe care ni-l comunicati initial.

O afacere la cheie este una despre care stii absolut toate datele.  Putini oameni care incep o afacere au aceasta sansa. Poate cei care cumpara o franciza, dar si in acest caz exista dezavantaje, pentru ca vorbim de alte costuri, de faptul ca nu iti poti exprima liber personalitatea si imaginatia asa cum iti doresti, si multe altele.

             Afaceri la cheie demarate in doar cateva zile

O afacere la cheie – in formula propusa de Rowe – iti ofera un valoros „know-how” al afacerii, respectiv raspunsuri pe care nu le ai dar in varianta pe care le doresti.

Asta inseamna ca nu va mai trebui sa mergi tu cu pixul in mana si sa cauti toti furnizorii de …creme – sa spunem, sa strangi oferte, sa le analizezi, sa afli care e consumul (REAL!), sa calculezi si sa vezi care e mai avantajoasa. Noi stim care e cea mai buna oferta in orice consumabil ai nevoie. Stim ca daca vrei un serviciu elitist va trebui sa mergi la furnizorul X, daca vrei ceva economic iti vom recomanda furnizorul Y.
Stim ca ai nevoie de sute de prosoape si ca nu le poti cumpara din centru, ci de la un en-gross. Stim si unde gasesti un en-gross de prosoape cu un pret bun…

Cu alte cuvinte, noi iti facem primele contacte in lumea asta. Iti putem arata care ar fi ordinea pasilor pe care-i vei face in asa fel incat lucrurile sa se intample cat mai rapid.  Te putem invata ce servicii sunt mai potrivite pentru zona unde iti deschizi salonul, etc.

             Oportunitati afaceri – de la clienti adunate, la clienti date…

Lucrand atat de strans cu clientii nostri, am invatat o multime de lucruri valoroase pe care ti le putem oferi, impreuna cu cateva ponturi foarte utile:

  •  ca e mai convenabil sa cosi cearceafurile decat sa le cumperi (plus ca ies exact dimensiunea patului pe care il ai in salon – lucru mai comod si mai estetic),
  •  ca nu are sens sa-ti cumperi o masuta profesionala pentru aparate (foarte scumpa) cand poti obtine acelasi efect si utilitate cu … o masuta de hol (un anumit tip, evident),
  •  ca nu are sens sa te chinui cu fluturasi cand aceeasi bani ii poti folosi  – de ex. – pentru reclama pe internet (care are un impact mult mai bun la genul acesta de afacere)
  •  ca perdelele clasice si elegante dau unui salon o nota mult mai calda si mai personala decat jaluzelele verticale,
  •  ca pentru a evita imbulzeala din salon programarile trebuie facute la cel putin un sfert de ora una de cealalta pentru ca altfel o singura intarziere iti poate da peste cap tot programul,
  •  ca exista si contabile care se ocupa de partea de resurse umane (carti de munca, anexe, etc) la aproape aceeasi bani fata de cea care nu face asta,
  •  ca angajatii tai au nevoie de carnete de sanatate si ca exista clinici care au tarife duble fata de altele pentru acest serviciu
  •  ca ai nevoie de buletine de impamantare pentru prize si ca acestea se reinnoiesc la fiecare 6 luni, etc

Ne-am impus singuri un cod de etica pe care il vom respecta mereu, iar cei care acced la un loc in echipa ROWE trebuie sa fie in primul rand un anumit tip de oameni: cu caracter, puternici, cu spirit intreprinzator!

By | 2017-11-07T09:43:47+00:00 iulie 23rd, 2017|menutop2|0 Comments