Fie ca ai un salon de infrumusetare ori lucrezi ca specialist in remodelare corporala ori cosmetica si estetica faciala, cu siguranta ai luat deja in calcul sa iti dotezi cabinetul cu un echipament specific.
Nevoia a cel putin unei dotari premium in cadrul oricarui salon de infrumusetare este alimentata de dezvoltarea tehnologica fulminanta in industria beauty, care, in momentul de fata, permite tratarea si corectarea aproape a tuturor tipurilor de imperfectiuni faciale si corporale.
Dar cele care creeaza cu adevarat necesitatea dotarilor premium in cabinetele de estetica faciala si corporala sunt chiar consumatoarele de servicii beauty. Clientele sunt din ce in ce mai informate, stiu exact ce tip de terapie sa aleaga, nu se sfiesc sa isi manifeste dorinta si chiar sa aleaga centrele pe care le frecventeaza in functie de tipurile de terapii pe care acestea le ofera.
Pe piata din Romania sunt sute de echipamente de infrumusetare faciala sau corporala si cam tot atatea tipuri ori combinatii de terapii care promit rezultat imediat, la preturi pentru toate buzunarele.
Totusi, cum le diferentiem? Cum decidem care este echipamentul care are cu adevarat rezultat?
Iata 5 lucruri de care merita sa tii cont atunci cand decizi sa investesti intr-o dotare pentru afacerea ta beauty:
- Informeaza-te:
Cele mai multe echipamente de infrumusetare corporala sau remodelare corporala cuprind terapii cunoscute si intens vehiculate in domeniul nostru: mezoterapie, oxigenoterapie, endermologie, radiofrecventa, si asa mai departe.
Insa rezultatul acestora este puternic influentat de o serie de caracteristici tehnice pe care echipamentul trebuie sa le indeplineasca ca sa aiba rezultatul promis.
In functie de tipul de terapie de care ai nevoie, intereseaza-te cum influenteaza caracteristicile tehnice ale echipamentului, rezultatul terapiei?
Cu o buna informare prealabila, vei vedea ca dintr-o plaja mare de optiuni, iti vei restrange cautarile la 5-6 variante.
- Notorietate
Ce stii despre echipamentul in care vrei sa investesti?
E just ca traim in epoca in care promovarea Google si Social Media poate ridica un brand aproape peste noapte. Insa, chiar si asa, echipamentele de infrumusetare faciala si corporala sunt utilizate in saloane si clinici si vin la pachet cu experienta centrelor care isi cladesc afacerea pe seama incasarilor generate de aceste dotari.
Documenteaza-te cu privire la echipamentul pe care intentionezi sa il achizitionezi, afla parerile celor care deja il utilizeaza.
- Testeaza
Clientele sunt interesate de rezultat. Rezultatul terapiilor fidelizeaza clientele.
Faptul ca aparatul este cunoscut in randul profesionistilor sau nu, este relevant pentru tine ca si manager de centru, dar mai putin interesant pentru viitoarele tale cliente. Cele mai multe dintre ele iti vor calca pragul in speranta ca terapia pe care tu o oferi le va rezolva o problema estetica cu care ele se confrunta.
Asadar, testeaza. Verifica daca rezultatul obtinut este cel pe care aparatul il promite.
Furnizorii de top iti vor oferi posibilitatea de a testa orice echipament in mod gratuit.
- Fa-ti calculele in cunostinta de cauza
Multe dintre echipamente functioneaza cu ajutorul unor produse consumabile indispensabile. Fara acestea, echipamentul nu functioneaza in parametri optimi sau nu functioneaza deloc. Iar consumabilele costa bani si influenteaza amortizarea investitiei tale. Cu atat mai mult cu cat ele pot reprezenta un cost constant pe care va trebui sa ti-l bugetezi lunar sau saptamanal.
Este de datoria furnizorului sa te informeze cu privire la toate costurile privind consumabilele echipamentului. Insa, cum idealul nu se intampla de fiecare data, devine obligatia unui bun manager de centru beauty, care vrea sa investeasca intr-un aparat cu care sa isi dezvolte afacerea, sa puna intrebari furnizorului si sa afle care sunt toate consumabilele cu care lucreaza echipamentul pe care il are in vedere.
- Buget: imi permit sau nu?
Echipamentele premium de infrumusetare faciala si remodelare corporala costa mai mult decat echipamentele de tip home use sau cele semi-profesionale? Raspunsul este: Da.
De cele mai multe ori, un echipament care are rezultatele promise reprezinta o investitie.
“Suntem prea saraci sa ne luam lucruri ieftine”, este o vorba pe care batranii nostri obisnuiau sa ne-o spuna.
Tradusa in domeniul de infrumusetare, investitia intr-un aparat mai accesibil dar care nu are rezultatul promis ajunge sa coste mai mult pentru ca, o clienta informata poate fi convinsa sa faca terapia o singura data. Dupa ce a vazut ca nu are rezultatul asteptat, acea clienta nu va mai veni la tratament.
Goana dupa clienti noi necesita investitii permanente de marketing si promovare, in timp ce fidelizarea castigata cu servicii optime si rezultat al terapiilor este gratis.
Dar oare care sunt situatiile in care prea scump devine de fapt accesibil?
Exista, in prezent, multiple variante de achizitie pentru echipamentele de top, deja negociate de furnizor pentru clientii sai. De la credite de investitii cu avans 0 si conditii speciale de finantare, pana la metode de plata esalonata fara dobanda sau costuri suplimentare, direct la furnizor.
Daca calculele tale au fost facute corect, ai bugetat si eventuale consumabile, ai estimat un numar de incasari lunare cu viitoarea ta dotare, te-ai asigurat ca ai ales un aparat cu rezultat ca vei avea cliente multumite si pe care le poti fideliza usurinta, merita sa iei legatura cu furnizorul si sa intrebi despre toate metodele de achizitie, afland astfel daca, nu cumva, de fapt iti permiti una dintre variantele de achizitie pe care acesta ti le pune la dispozitie?
Cand investitiile sunt facute in graba sau bazandu-ne doar pe experienta altor persoane, fara sa testam pe propria piele, cand incepem sa facem calculele dupa ce am facut investitia sau aflam ca urmeaza sa bugetam consumabile lunare despre care nu stiam la momentul achizitiei, bucuria si entuziasmul dezvoltarii afacerii incep sa dispara.
Fiecare investitie intr-un aparat de remodelare corporala ori infrumusetare faciala este menita sa iti creasca afacerea, numarul de cliente, gradul de fidelizare si bineinteles, incasarile.
Un aparat Premium
Este un aparat Premium